
W obecnych czasach zdecydowana większość zakupów odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Powyższa tendencja dotyczy wielu gałęzi przemysłu – ruch na swojej witrynie internetowej, pragną zwiększyć przedsiębiorcy, aktywnie działający w branży budowlanej, odzieżowej czy perfumeryjnej. Z tego też powodu, sprzedawcy poszukują coraz to nowszych rozwiązań, w jaki sposób prawidłowo zapakować przesyłkę, mając na względzie zarówno funkcjonalność, jak i kwestie wizualne. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka z nich.
Pakowanie przesyłek – postaw na pełne bezpieczeństwo
Chcąc odpowiednio zapakować towar, należy przede wszystkim postawić na jego bezpieczeństwo. Z pewnością nie raz, dokonując zakupów w przestrzeni internetowej, zdarzyło Ci się otrzymać porysowany smartfon, zbity komplet filiżanek lub odbarwioną koszulę. Uszkodzony przedmiot sprawi, że Twoja firma będzie jawiła się w oczach potencjalnych klientów jako mniej profesjonalna, co w znaczny sposób wpłynie na zmniejszeniu zaufania dla marki. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, powinieneś zadbać o prawidłowe zabezpieczenie przesyłki. W tym przypadku, należy kierować się zasadą, że oszczędzanie na kosztach nie zawsze jest dobrą decyzją.
Skropak – ekologiczne wypełnienie do pudełek
Jeśli Twoja firma prowadzi działalność proekologiczną, koniecznie zainwestuj w skropak. Stanowi on w stu procentach nietoksyczny oraz biodegradowalny materiał do wypełniania przesyłek, wyprodukowany jednie ze składników pochodzenia roślinnego. Sprzedawany jest w postaci lekkiego, ale wytrzymałego granulatu, który zabezpiecza przesyłkę zarówno przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, mogącymi powstać podczas transportu. Do zalet wyróżniających skorpak, należy przede wszystkim gwarancja wysokiego poziomu bezpieczeństwa, a także kompaktowość, biodegradowalność oraz wszechstronność – nadaje się do wszystkiego rodzaju paczek, bez względu na rodzaj i kształt, wliczając w to przesyłki lotnicze.

Folia bąbelkowa – lider w kategorii bezpieczeństwa i ochrony
Jeśli chodzi o pakowanie towarów, absolutny prym w tej kategorii należy dobrze znana nam wszystkim folia bąbelkowa. Jest ona szczególnie ceniona wśród sprzedawców, za jej wyjątkowe właściwości izolacyjne. Specjalna konstrukcja, umożliwia zachowanie maksymalnego poziomu amortyzacji przesyłki, przy jednoczesnej kompaktowości i lekkości, a co za tym idzie – łatwości w użytkowaniu. Sprawdzi się idealnie, w przypadku chęci zapakowania przedmiotów wyjątkowo narażonych na uszkodzenia, takich jak szklane lub porcelanowe akcesoria. Co więcej, folia bąbelkowa znakomicie chroni przed wilgocią i zanieczyszczeniami.
Szeroki wybór folii bąbelkowej: www.mandras.pl/folie-babelkowe-c-9.html
Pudełka kartonowe – niezbędne wyposażenie każdego magazynu
Pudełka kartonowe, możemy zaliczyć do niezbędnego wyposażenia każdego magazynu. W doskonały sposób, chroniąc towar przed uszkodzeniami, szkodliwym wpływem niebezpiecznych substancji czy wilgotnym powietrzem, są jednocześnie w pełni bezpieczne dla środowiska naturalnego. Na półkach sklepowych, możemy znaleźć pudełka kartonowe o różnych wymiarach, zarówno te, będące idealnym rozwiązaniem dla przesyłek o niewielkiej wysokości i szerokości, jak i tych wielkogabarytowych. Tak przygotowaną przesyłkę, wystarczy teraz okleić solidną taśmą dwustronną.
Sprawdź ofertę pod adresem: www.mandras.pl/pudelka-kartonowe-i-tuby-c-25.html
Estetyczne opakowanie wizytówką Twojej firmy
Jeśli już wiesz, jak odpowiednio zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami, pora przejść do następnej kwestii. Oprócz względów praktycznych, liczą się również te wizualne. Jako że opakowanie stanowi wizerunek Twojego przedsiębiorstwa, postaw na estetykę wykonania oraz oryginalność. Barwny papier do pakowania przewiązany efektowną wstążką to klucz do sukcesu i metoda, na zdobycie stałych klientów, którzy pełnią przecież niezwykle istotną rolę, w budowaniu wizerunku firmy.
Czytając ten artykuł, dowiedziałeś się, w jaki sposób funkcjonalnie i estetycznie zapakować przesyłkę. Kieruj się nie tylko bezpieczeństwem, ale również oryginalnością. Może uda Ci się stworzyć jakiś motyw przewodni, wyróżniający Twoje usługi na tle konkurencji? Życzymy samych sukcesów dla Ciebie i Twojej firmy!