Mentors

Mentors

Agnieszka Mróz

Właścicielka własnej firmy doradczej. Specjalistka do wszsytkich spraw związanych z projektowaniem biznesu. Dzięki doskonałej metodologii potrafi odkryć, zaprojektwoać; produkty, usługi i projekty tak, by zachwicyły odbiorców. Odkrywanie potrzeb klientów to jej natura a wnioski wyciągane z wiedzy którą przekazuje są nieocenione. Nie znamy lepszego eksperta od Service Design i Design Thinking.

Mateusz Kurleto

Seryjny przedsiębiorca, CEO firmy NEOTERIC, pomaga przedsiębiorstwom wprowadzać innowacje wraz ze start-upami i dostarczać kompleksowe usługi rozwoju produktów dla firm budujących przedsięwzięcia (start-upy i przedsiębiorstwa); kieruje ponad 50 osobowym zespołem z doświadczeniem w AI, Blockchain, SaaS i Enterprise Software, Sama firma została wskazana w raporcie Deloitte Technology Fast jako jedna z najszybciej rozwijających się firm w 50 CE w 2016.
Jako Startuper, stworzył i pozyskał finansowanie na Skillhunt, SaaSManager, Appoint.ly w których jest członkiem zarządu.

Rafał Jasiński

Analityk biznesowy i product manager. Uczestniczył w wielu projektach międzynarodowych, między innymi w Kenii, Holandii i USA. Rozwija produkty od fazy koncepcji do wdrożenia na rynek. Entuzjasta Customer Development i Lean Startup. Obaszry specjalizacji: customer development, lean canvas, business model canvas, lean startup, eksperymenty.

Bartosz Lipnicki

Bartek pomaga startupom, małym i średnim firmom technologicznym w rozwoju. Absolwent Politechniki Gdańskiej. Jako jedyny Polak był prezesem zarządu stowarzyszenia studentów Board of European Students of Technology (BEST). Rozwój zawodowy kontynuował udziałem w globalnym programie menedżerskim. Pracował dla takich firm, jak Ericsson, Gemalto, CLX Networks (WIRED100 Europe, NASDAQ Stockholm). Aktualnie rozwija Alfabeat, prywatny akcelerator startupów technologicznych. Ponadto Sumpaya, międzynarodową działalność doradczą w obszarze usług komunikacji mobilnej. Jako mentor wstępnie oceni projekt i opowie o korzyściach wynikających z realizowania projektu w ramach Clipstera, podpowie jak urealnić rozbudowane plany i określić mierzalne, osiągalne cele, zainspiruje do skutecznego działania.

Kordian Klecha

Od szesnastu lat projektuje serwisy, aplikacje i usługi. Przez sześć lat pracował w WP.pl, zajmując się interfejsami używanymi każdego dnia przez miliony Polaków, a od 2014 roku kieruje studiami podyplomowymi “User Experience. Psychologia projektowania” na sopockim Uniwersytecie SWPS, jednocześnie doradzając i pracując dla startupów, biznesu i instytucji samorządowych.

Mateusz Kapica

Project Manager z dużym doświadczeniem w międzynarodowych projektach IT. Aktywnie działa w branży IT od ponad 10 lat i w tym czasie brał czynny udział w projektach z USA, UK, Francji, Skandynawii i oczywiście z Polski. Specjalizuje się w usprawnianiu komunikacji i budowaniu silnych relacji z partnerami biznesowymi. Obecnie, jako konsultant / Project Manager, uczestniczy w projekcie rewolucjonizującym duńskie koleje. W Clipsterze pomoże przy: Business model – Lean Canvas Model, walidacji pomysłu biznesowego, strategicznej analizie pomysłu biznesowego, analizie kluczowych zadań, zasobów, organizacji pracy projektowej, priorytetyzacji zadań – plan krótko-terminowy, perspektywa na kolejne 4-6 tygodni, długo-terminowy; określeniu potencjalnych ryzyk; komunikacji w zespole; narzędziach i technikach przydatnych w organizacji projektu. obszary jego specjalizacji to: lean startup, budowanie i walidacja MVP, zagadnienia z branży IT oraz networking.

Jarek Łojewski

Pierwszą firmę, produkującą gry na komputery Atari, założył w 1991 roku. Później była kolejna firma robiąca gry, firma szkoleniowa i… praca w korporacyjnym IT. Od lat jako coach i mentor wspiera startupy, szkoli profesjonalistów IT, transferuje podejście startupowe do korporacji oraz wiedzę nabytą w korporacjach do startupów. Wspomaga przedsiębiorców m.in. w programach akceleracyjnych Inkubatora STARTER czy Clipstera oraz jako niezależny doradca. Pomaga tworzyć lub weryfikować modele i procesy biznesowe oraz wspiera budowanie i rozwój zespołów. Jako Failure Evangelist w FuckUp Nights Polska propaguje uczenie się na porażkach i sukcesach. Obszary specjalizacji: modele i procesy biznesowe, budowanie i rozwój zespołów, organizacja eventów.

Jan Wyrwiński

W latach 2005-2015 byłem przedsiębiorcą technologicznym budującym takie spółki i marki jak FreecoNet, Datera, Aiton Caldwell. Od 2015 jestem współtwórcą Alfabeat, który jest akceleratorem i funduszem dla projektów technologicznych (www.alfabeat.pl). Alfabeat jest też wspólnie z GFP / Inkubator Starter założycielem Clipstera.
Na marginesie pracy zawodowej od wielu lat z przyjemnością pomagam ludziom swoją wiedzą, doświadczeniem, kontaktami czy entuzjazmem – po to, aby pomysły zamieniały się w działające i rosnące przedsięwzięcia biznesowe.

W Clipsterze, jako mentor, postaram się pomóc krytycznie spojrzeć na projekt, a także skupić się na obszarze „product/market fit” i na modelu biznesowym.

Michał Mysiak

Od 10 lat związany z biznesem i rynkiem nowych technologii. Prezes Zarządu Pomorskiej Fundacji Inicjatyw Gospodarczych. Inwestor i współwłaściciel w akademii programowania Software Development Academy oraz producencie światowej klasy oświetlenia scenicznego Portman Lights. Współtwórca pierwszego w Polsce colivingu dla startupowców – Clipstera. Ekspert gospodarczy Komisji Europejskiej. Członek komitetu monitorującego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Wyznaje zasadę, że nie ma rzeczy niewykonalnych – jeśli wydaje się, że czegoś nie da się zrobić, to po prostu należy znaleźć osobę, która tego nie wie i to zrobi. Za swój największy sukces uważa stworzenie akademii programowania – Software Development Academy, która w ciągu dwunastu miesięcy rozwinęła działalność w dziesięciu lokalizacjach i stała się liderem rynku bootcampów programistycznych w Polsce.

W Clipsterze jako mentor podpowie jak zbudować silny zespół wokół firmy i produktu oraz zaplanować strategię sprzedaży produktu,wytłumaczy jak opomiarować i mierzyć skuteczność działań marketingowych,pomoże przygotować się do współpracy z klientem korporacyjnym.