Clipsterzy

dołącz do nich

  • Magdalena Raczkowska

    Koordynatorka Clipstera
    Z wykształcenia ekonomistka. Z zawodu pośrednik i zarządca nieruchomości. Z pasji podróżniczka i entuzjastka biznesu. Współzałożycielka inicjatywy podróżniczej Raki Zimują i organizatorka wyjazdów do Azji w stylu „slow”. Potrafi rzeźbić w chaosie i wierzy w niemodne wartości.

    W Clipsterze dba o to, by wszyscy byli zadowoleni i nikomu krzywda się nie działa. 

  • Anna Krasna

    Ania obecnie robi marketing w firmie handlującej kawą. Wcześniej poszukując satysfakcji zawodowej jako kupiec, logistyk, spedytor, a także barista uświadamiała sobie, że jednak musi iść w swoją stronę. Od lat ogromna fascynatka kultury klubowej i elektronicznych brzmień. Może nazbyt ufnie i ze zbyt idealistycznym podejściem, postanowiła spróbować stać się elementem tej kultury. W Clipsterze chciałaby stworzyć platformę promującą dobrą jakościowo muzykę. Miałaby ona komunikować utalentowanych twórców z odbiorcami, zarówno komercyjnymi jak i amatorami, spełniając ich muzyczne wymagania, a być może inspirując do poszukiwania nowych.

  • Joanna Wodecka

    Pełna energii, lubiąca wyzwania, ciekawa świata, ciągle w ruchu. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Uwielbia organizować, planować, ustalać. Na reakcję innych: „kurcze zapomniałem o..” odpowiada : „spokojnie już to zrobiłam”. W wolnych chwilach biega maratony, podróżuje i amatorsko robi zdjęcia. Szuka sposobu na połączenie swojego daru organizatorskiego z freelanserskim stylem życia. Chciałaby przenieść wykonywanie obowiązków zawodowych w tryb zdalny. Świadczenie usług Wirtualnej Asystentki wydaje się jej idealnym rozwiązaniem.

  • Sabina Niewiadomska

    Przyjechała do Gdańska nauczyć się języka norweskiego, jest entuzjastką ethical design w aplikacjach webowych i mobilnych. W ramach Clipstera będzie rozwijać aplikację wspierającą naukę języków.

  • Bartosz Kisiel

    Architekt, projektant wnętrz z ponad 10 letnim doświadczeniem. Freelancer współpracujący z biurami i klientami z Trójmiasta, Warszawy, Barcelony i Malagi. Skrupulatnie pielęgnuje niegroźną obsesję dotyczącą realizacji własnego pomysłu na biznes. W Clipsterze pracuje nad metodą na połączenie zleceniodawców z USA i Kanady z architektami z Polski. Atutem pomysłu są ceny usług oferowane przez lokalnych architektów i różnica czasu zapewniająca niespotykany workflow. Doświadczenie z pracą zdalną chciałby połączyć z wiedzą dotyczącą tworzenia środowiska w sieci – w tym przypadku dedykowanego outsourcingowi usług związanych z architekturą.

  • Emil Małachowicz

    Student Politechniki Gdańskiej, producent muzyczny, DJ. W Clipsterze szuka nowych rozwiązań i możliwości dla swojego osobistego projektu muzycznego. Prywatnie fan motoryzacji i rachunku różniczkowego. Podobno czasami zdarza mu się spać.

  • Michał Ardziejewski

    Pełen pasji i entuzjazmu dla biznesu programista oraz student PJATK. Od 2015 roku prowadzi własną firmę, która zajmuje się wdrażaniem rozwiązań IT dla branży wynajmu apartamentów. W swoich zainteresowaniach porusza się w tematyce analizy danych oraz optymalizacji i wydajności oprogramowania. Podczas przygody z Clipsterem zamierza stworzyć oprogramowanie automatyzujące procesy sprzedaży dla branży wynajmu krótkoterminowego. Filantrop, podróżnik, wyrafinowany twórca aplikacji internetowych.

  • Rafał Rolczyński

    Studiuje parę walut EUR/USD. Twierdzi, że wszystkie decyzje biznesowe będą coraz bardziej opierały się na danych. ​Zawodowo zajmuję się zbieraniem i analizą informacji z sieci. Student Politechniki Gdańskiej, INSA de Lyon, PJATK Warszawa. Dodatkowo w Clipsterze chce zebrać współautorów i zrealizować projekt open source dot. wirtualnej nauki mechaniki.

  • Marek Pazik

    Zapalony programista aplikacji internetowych. Do niedawna pomagał rozwijać JIRĘ i JIRĘ Software. W chwili obecnej bierze udział w konkursie ImagineCup, oraz pracuje nad ekonomiczno-polityczną grą przeglądarkową silnie ukierunkowaną na współpracę. Pierwsze prototypy można znaleźć na stronie islesoftales.com. Celem na tą chwilę jest stworzenie wersji gry, grywalnej przez dłuższy czas.

  • Roman Yatsenko

    Last year after my graduation from Ukrainian university I got android developer job in Gdansk. In free time with a small team we remotely develop our mobile project for Dota 2 players. Currently our app is a leader on the Android market, so we started iOS implementing also. I hope that with Clipster I will find how to make from this pet project real startup.

  • Sebastian Celiński

    Typowy Social Media Ninja. Wolny czas spędza na przeglądaniu śmiesznych kotów w internecie. Działa skutecznie w marketingu w internetach, aby liczby na Twoim koncie bankowym się zgadzały. Dostarcza dobrą energię, pomysły i rozwiązania dla przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy z reguły są pomijani przez duże agencje. Sprawdź mnie! www.NewMedia.House

  • Adam Spittal

    Właściciel SchemOUT – Poza schematem, firmy zajmującej się szkoleniami stacjonarnymi oraz internetowymi z zakresu obsługi programów komputerowych, grup programowych: Autodesk, Adobe oraz Nupas/Cadmatic, NX, Microsoft. Szkolenia techniczne i narzędziowe z zakresu marketingu, sprzedaży, psychologii oraz kompetencji miękkich. Spotkania integracyjne, networkingowe, randki biznesowe. Celem najbliższy czas jest stworzenie szkoleń online i całego zaplecza z tym związanego, w tym marketingu online i platformy internetowej.  A także zwiększenie działań sprzedażowych na szkolenia stacjonarne dla firm. Ekspansja na rynku Trójmiejskim. Oraz zwiększenie kadry pracowniczej.

  • Guillermo Monfort

    His project is a small computer videogame about a bird that’s trying to find a cure for its ill companion. It’s focused on exploration and platforming, with some puzzling along the way. It will have simple and tight controls, and a very polished and responsive gameplay. The game should teach the player how to play and make progress in the most basic, intuitive and elegant way from start to end, ideally featuring zero words, teaching by example through the level design.

  • Sylwester Jurczyk

    Z wykształcenia Magister Filozofii ze specjalizacją Religioznastwo, były muzyk – wokalista, esteta i pasjonat piłki nożnej i siatkówki. Z zawodu Account Manager w NewMedia.House – agencji kreatywnej opierającej swoje usługi o systemowy model biznesowy i skuteczne rozwiązania marketingowe. Wiceprezes zarządu Spółdzielnia Socjalna Progresja, zajmująca się dystrybucją programów edukacyjnych głównie dla szkół podstawowych. Cele na najbliższe 3 miesiące to pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz współpraca marketingowa z 10 firmami w promieniu 3 km od Clipstera, łączenie ich zasięgów i wspólne działania marketingowe. Dodatkowo wykorzystanie przestrzeni związanej z sąsiadującymi kawiarniami i restauracjami w celu organizacji eventów.

  • Filip Biedrzycki

    Studiuje informatykę na Politechnice Gdańskiej. Czas dzieli pomiędzy rozwijanie startupu a prace jako programista. Kontekstowe reklamy w rzeczywistym świecie. Chce rozwinąć reklamy na przystankach, w witrynach sklepowych, na billboardach o możliwość reagowania na to, co się dzieje wokół nich.   Interesuje się żeglarstwem, muzyką Pink Floyd i dobrymi książkami.

  • Szymon Mroczek i Marta Szwagierczak

    Najmłodsi uczestnicy projektu Szymon i Marta chcieliby prowadzić warsztaty dla dzieci, które rozwijają kreatywność od najmłodszych lat. Jako uczniowie liceum plastycznego, chętnie podzielą się wiedzą z zakresu sztuki i technologii. Pomysły na ciekawe warsztaty, które wzbudziłyby zainteresowanie i inspirowały do tworzenia nie stanowią dla ich problemu. O powstaniu idei działalności Marta mówi tak:  „Pomysł na pracę z najmłodszymi przyszedł sam z siebie. Podczas obserwowania zabaw rodzeństwa zauważyłam, że każde dziecko w pewnym wieku zaczyna rysować, malować, lepić z plasteliny. Szuka sposobu, by zacząć tworzyć. A co jeśli pójdziemy krok dalej i zamiast pędzla i ołówka wręczymy mu klucz do świata prawie że nieograniczonych możliwości? Pokażemy jak ożywić ulubione zabawki, zaprojektować wymarzony samochodzik  czy wymyślić i własnoręcznie wykonać ozdoby choinkowe. Następnym krokiem będzie dopasowanie poziomu zajęć tak, by zainteresować starsze dzieci i pokazać im świat technicznych rozwiązań i możliwości”.

  • Piotr Białobrzeski

    MACHINAROOM

    www: machinaroom

    opis:  to nowa forma rozrywki dla grup – przestrzeń wypełniona mechanicznymi puzzlami i zagadkami. Liczy się współpraca i kreatywne myślenie!

  • Jan Witkowski

    7 journey

    www: 7journey.com

    opis:  Platforma wspierająca młodych ludzi w osiąganiu celów i marzeń z pomocą dedykowanego mentora (przewodnika). 7 journey pomaga właściwie sformułować cel oraz opracować ścieżkę jego osiągnięcia.

  • Robert Różański

    Projekt #1: Automatyzacja rozwoju modeli sieci metabolicznych

    Opis:  Złożoność systemów biologicznych jest jednym z największych wyzwań dla współczesnej biologii. Nawet względnie proste organizmy są złożone z tysięcy elementów, które wchodzą ze sobą w złożone interakcje. Automatyzacja rozwoju (tzn. procesu budowania, testowania, poprawiania) modeli rozwiązałaby te problemy – komputery lepiej sobie radzą z dużą ilością danych i złożonością.

    Mój projekt polegał na stworzeniu lepszego systemu sztucznej inteligencji do rozwoju modeli sieci metabolicznych.

    Proces rozwoju modeli składa się z projektowania doświadczeń biochemicznych, sprawdzania spójności ich wyników z roboczymi modelami metabolizmu i poprawiania tych, które są niespójne. Wszystkie te elementy zostały zautomatyzowana używając programowania logicznego, konkretnie Answer Set Programming.

    Projekt #2: silnik do symulacji społeczeństw w grach komputerowych

    Opis: Celem tego projektu jest stworzenie prototypu silnika do symulacji społeczeństw w grach komputerowych. Twórcy gier korzystają obecnie z silników symulujących zjawiska fizyczne, co pozwala względnie łatwo zbudować gry bazujące na bogatych interakcjach graczy z dynamicznym otoczeniem. Natomiast zachowanie postaci i społeczności istniejących w grach jest jeszcze głównie kontrolowane przez skrypty pisane przez twórców gier, które mówią jakie reakcje mają się pojawić na skutek konkretnych działań graczy. Zastąpienie tych skryptów silnikiem pozwoliłoby na stworzenie gier z bogatszymi interakcjami między postaciami graczy i NPCami. Zachowania społeczności NPCów byłyby emergentne i miałyby wewnętrzną dynamikę, tzn. nie reagowałyby tylko na działania graczy. Dzięki temu taki silnik pozwalałby na zbudowanie ciekawszych, „żywych” światów. Projekt silnika jest oparty o idee z socjologii obliczeniowej.

  • Olga Pustovalova

    Diabetes Lab

    www: diabeteslab.org

    opis: Aplikacja Diabetes Lab to rozwiązanie dla ludzi aktywnych sportowo z cukrzycą na etapie leczenia insuliną. Pozwala lepiej zrozumieć i opanować objawy cukrzycy: dowiedzieć się, co wpływa na poziom glukozy w krótkim i długim okresie. Jest to aplikacja poprawiająca zdrowie, pomagająca również ograniczyć wydatki na opiekę zdrowotną. 

    Analizujemy dane powiązane ze zdrowiem i dostarczamy spersonalizowane około-zdrowotne sugestie. Źródłem danych są istniejące aplikacje mobilne urządzenia takie jak pompy insulinowe, urządzenia monitorujące poziom glukozy we krwi, opaski do fitnessu z systemem monitorującym oraz smartwatche.

  • Tomasz Gabryś

    Projekt #1: Nowy rodzaj endoskopu
    opis: Moim projektem jest nowy rodzaj endoskopu. Chcemy, żeby gabinety do endoskopii stały się tak powszechne, jak gabinety stomatologiczne. Nasze urządzenie ma to umożliwić. Na co dzień zajmuję się analizami rynkowo-technologicznymi dla nowych produktów. W wolnym czasie gram w tenisa i gram na giełdzie.

  • Jakub Tomaszewski

    opis:  Projekt jest odpowiedzią na potrzebę popularyzacji wywiadu gospodarczego jako ważnego narzędzia w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Projekt tworzy grupa entuzjastów i patriotów wywiadu gospodarczego. Na przestrzeni najbliższych dwóch lat chcemy przywrócić właściwą rangę wywiadowi gospodarczemu gdzie w polskich warunkach jest on źle definiowany, niewłaściwie klasyfikowany, a ponadto – z racji specyficznych uwarunkowań – wciąż nazbyt często kojarzony ze szpiegostwem gospodarczym. Projekt ma być pierwszym krokiem w stronę edukacji oraz integracji specjalistów wywiadu gospodarczego z grupami przedsiębiorców dostrzegających korzyści wynikających z zastosowań skutecznych technik planowania rozwoju firmy.

  • Bolek Pająk

    opis: W Clipsterze jako jedyna osoba realizuje ścieżkę rozwoju osobistego, a nie konkretnego projektu. Dołączył tu z chęcią doskonalenia zawodowego i otwarciem na dołączenie do któregoś z zespołów.

    „Na ten moment wraz z tutorem pracujemy nad tym by ustalić jaka ścieżka kariery zawodowej była by dla mnie najlepsza. W tym celu rozmawiam z różnymi specjalistami z branży IT, którzy mają odmienne doświadczenia. Zaczynając od Project Managera który całe życie prowadzi duże projekty dla Korporacji, a na osobie która rozkręca od zera Start Up-y kończąc. Po godzinach pomagam Jankowi Witkowskiemu w tworzeniu 7 Journey – platformy dla młodzieży pomagającej w realizacji celów i marzeń”.

  • Jakub Skarbek

    opis:  Podaruj drugie życie swoim ubraniom. Jedyne co musisz zrobić to powiedzieć im ”żegnajcie”. O resztę zadbamy my. Zajmiemy się ich sprzedażą po najlepszej możliwej cenie a zyskiem podzielimy się z Tobą. Zawsze możesz wydać swoje pieniądze w naszym sklepie – zapewniamy najwyższą jakość i najlepszą cenę. Do 80% taniej ceny detalicznej.

  • Sebastian Cygiert

    Projekt #1: Automatyzacja rozwoju modeli sieci metabolicznych

    Opis: Pracuje zdalnie jako programista i prowadzi badania z zakresu sztucznej inteligencji. W Clipsterze zaczął pracować nad algorytmem, który będzie potrafił z duża precyzją rozpoznawać ludzkie pozy na podstawie zdjęć. W obecnej fazie jest to projekt typowo naukowy – celem jest uzyskanie wyników na „poziomie światowym”.

    Jeśli projekt zakończy się sukcesem uzyskany algorytm będzie można stosunkowo łatwo nauczyć rozpoznawania dowolnych innych abstrakcyjnych przedmiotów (twarz, samochód, narzędzie chirurgiczne).

  • Jan Stożkowski

    Jego projekt polegał na stworzeniu sklepu internetowego. Początkowym asortymentem będą preparaty do pielęgnacji koni największej Polskiej firmy hippika.com. Z czasem lista produktów będzie rosła. Planowana jest budowa całej sieci sprzedażowej.

  • Grzegorz Wons

    Grzegorz o swojej rezydencji w Clipsterze: „W Clipsterze jestem od początku pierwszej edycji i bardzo dużo się tu nauczyłem. Rozpocząłem od projektu myjni parowej, później pracowałem nad projektem firmy serwisującej fotele dentystyczne, ale po analizie, weryfikacji rynku i modelu biznesowego, ogólnych moich oczekiwań względem otwieranego biznesu powstrzymałem się przed ruszeniem z inwestycją w obu przypadkach. Dzięki rozmowom z Tutorami i przyjaciółmi Clipstera, którzy chętnie dzielili się dobrym słowem i krytyką na temat moich pomysłów doszedłem do wniosku że potrzebuję bardziej skalowalnego pomysłu, który dałby mi więcej możliwości rozwoju projektu.”

    Obecnie pracuje nad dwoma pomysłami i ma nadzieję wyróżnić jeden z nich i skupić się na jego rozwoju. W obu przypadkach to strona internetowa/portal.

  • Maciej Górecki

    W Clipsterze planował stworzenie browaru restauracyjno kontraktowego łączącego te dwie cechy w jedność. Miejsce uzależnione jest od wielu niezależnych ode mnie czynników lecz pierwotnie zakłada iż stary zabytkowy Wielki Młyn w Gdańsku jako idealną lokalizacją. Połączenie historii z pasją i trudem kreowania będzie idealnie wypełniać mury XIV w wiecznego młyna. Jego główną partnerką do współpracy jest również najbliższa mu osoba: narzeczona. Wspólnie chcą tchnąć nowe życie w starą lokalizację tworząc miejsce którego nie doświadczymy na mapie trójmiasta.

     

  • Maciej Zydroń

    Kulturalny Prezent na Święta

    Podczas pobytu w Clipsterze wpadł na pomysł zorganizowania eventu wspierającego branże kreatywne. W taki sposób do życia powołany został świąteczny kiermasz „Kulturalny prezent na Święta” zorganizowany po sąsiedzku w Sztuce Wyboru.

    .

  • Adam Nguyen

    Currently living in Clipster to code, meet like-minded people, and make something cool! Having worked in both Silicon Valley startups and New York finance, I’m excited to develop myself professionally and learn about the Polish start-up scene. As my primary goal is personal development, I’m open to helping others on their projects while woring on my own things. Because my time at Clipster is limited this cycle, I plan on creating a web application to send postcards/ telegrams from the bottom-up with an Express, Node, and React stack, fairly simple to create a MVP, but certainly with lots of room to tinker regarding advertising, presentation, and creating a viable cashflow.

  • Emilia Andrzejewska

    Programistka, korzystająca z zalet pracy zdalnej. Oprócz programowania, tym co sprawia jej największą satysfakcję jest uczenie innych ludzi poprzez „włamywanie” się w ich umysły i sprawianie, że zaczynają rozumieć jak wszystko działa. Pomysł na połączenie tych dwóch pasji – programowania i uczenia – jest pomysłem, których chciałaby rozwijać w Clipsterze. Jeśli się nie uda: wynalezienie metody na przebywanie w dwóch miejscach jednocześnie jest jej planem B.

  • Marek Wolański

    Przedsiębiorca. Człowiek, który uznał, że nie potrafi odnaleźć się na etacie i mimo wielu przeciwności zdecydował się w wieku 20 lat rozwijać własny biznes. Konsekwentnie osiąga sukcesy w agencji kreatywnej @NewMedia.House i w innych projektach. Jego misją jest pokazywanie innym ludziom – głównie młodym, że w Polsce można zbudować dochodowy i etyczny biznes bez przekrętów czy wyjątkowych znajomości. W swojej firmie dzięki podejściu systemowemu dostarcza wysokiej jakości usługi marketingowe dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. Interesuje się innowacyjnymi modelami biznesowymi i skutecznymi rozwiązaniami marketingowymi.

    Agencja kreatywna NewMedia.House opierająca swoje usługi o systemowy model biznesowy i skuteczne rozwiązania marketingowe. Świadczy cztery główne działy usług:

    1. marketing, promocja i PR w mediach społecznościowych, głównie w oparciu o abonamenty roczne, oraz doradztwo

    2. tworzenie identyfikacji graficznych i usługi graficzne

    3. profesjonalne sesje zdjęciowe i nagrywanie krótkich filmów reklamowych

    4. projektowanie i wdrażanie stron internetowych

    Naszą misją jest oferowanie wysokiej jakości usług dla przedsiębiorców z sektora MŚP, których najczęściej po prostu nie stać nawet na zatrudnienie marketingowca – u nas na start każdy Klient jest obsługiwany przez pięć osób specjalizujących się w swojej pracy 🙂

  • Oliwia Sildatki

    20 lat temu moi rodzice nadali jej imię Oliwia a w spadku po dziadku otrzymała ogromną ciekawość świata,  jego mieszkańców oraz otaczającej go przyrody. Nie pozostało jej więc nic innego jak tylko wyruszyć na podróż w poszukiwaniu swojej pasji i drogi życiowej. Znalazła ją na gruncie szeroko rozumianej sztuki, kultury wizualnej jak i podróży. Zawodowo zajmuje się grafiką komputerową a resztę czasu przeznacza na swoje inne życiowe miłości takie jak sport, autostop, fotografia projektowanie odzieży i pogłębianie swojej wiedzy z zakresu designu i kultury.  Kocha przebywać wśród ludzi równie mocno jak podejmowanie nowych wyzwań  i stawianie czoła własnym przeciwnością. W przyszłości planuje stworzyć własną markę odzieżową jednocześnie prowadząc swój freelancerski styl życia podróżując po całym globie, jednocześnie opisując to w opasłych postach na blogu. Przystępując do programu jednocześnie ma nadzieje, że Clipster umożliwi jej poznanie nowych otwartych na świat ludzi oraz stworzy prawdziwie domowe warunki do odpoczynku 🙂

  • Monika Michalak

    Założycielka 8Bit Studio zajmującego się rekrutacją na specjalistyczne stanowiska wyższego szczebla w branży gier komputerowych i VR. Ostatnie 6 lat życia spędziła w Chinach i Hong Kongu, specjalizuje się w regionie APAC. 8Bit Studio firmom skompletować team, opracowuje strategie rekrutacyjne, a także wspiera budowanie dev studia od podstaw. Obecnie współpracuje z klientami z Europy, Azji oraz USA. 8bitgo.com

  • Mateusz Arendt

    Człowiek pełny pasji, zajawki do swojego hobby jakim jest flatlandbmx. Projekt jest inspiracją dla młodzieży w jednej z dziedzin sportu bmx o nazwie FLATLAND. Flatland to sztuka robienia trików wykonywanych na płaskiej powierzchni, połączonych w jedną całość. Chciałby się skoncentrować głównie na młodzieży, otworzyć szkołę flatlandu, zainteresować ich tym sportem, tworzyć spotkania na których odbywać się będą treningi lub luźne dyskusję. Z upływem czasu organizować imprezy oraz rozprzestrzeniać flatland poza granice Trójmiasta. Ma dobry kontakt z młodzieżą, potrafi dobrze przekazywać wiedzę. Pragnie się rozwijać, poszerzać swoją wiedzę i doznawać nowych inspiracji.

  • Jacek Wiland

    Jest szczególnie zainteresowany analizą danych i jej zastosowaniami w tworzeniu rozwiązań usprawniających życie w aglomeracjach miejskich. Od rozwiązań w ramach zaangażowania społecznego i lokalnej polityki po projekty z zakresu ’smart city’.  Aktualnie szuka inspiracji i nowych pomysłów.

  • Artur Rączka

    Z wykształcenia jest matematykiem, ale w tym kierunku postanowił  dalej się nie rozwijać. W zamian, nabytą wiedzę i umiejętności przekłada na zarządzanie projektami i tworzenie modeli biznesowych. Jest częścią projektu Executive Agency, który wywodzi się z nieformalnej, gdańskiej organizacji MasterTeam. Jego ideą jest stworzenie zespołu z młodych, przedsiębiorczych ludzi, którzy korzystając ze wspólnych zasobów będą w stanie samodzielnie organizować małe, dochodowe eventy, a w pozostałym czasie wspierać mikro- i małych przedsiębiorców w realizacji projektów, obsłudze procesów oraz doradztwie marketingowym w social media. Swój wolny czas przeznacza na intensywną aktywność sportową oraz poszerzanie wiedzy z zakresu sprzedaży, marketingu online i branży startupów.

  • Paweł Ługowski

    Software developer w jednej z trójmiejskich firm z branży IT.  W Clipsterze pragnie rozwinąć projekt umożliwiający każdemu zbudowanie czegoś na bazie Raspberry Pi – od prostych rozwiązań edukacyjnych po bardziej wymagające zaangażowania projekty przydatne w życiu codziennym. Idea polegałaby na kształceniu przez rozrywkę, nie tylko młode osoby… a jako developer PHP służy pomocą w rozwiązywaniu problemów natury programistycznej innym Clipsterom